reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Fuchs

Peter Fuchs

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

umiernený rebel Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

zamyslenie nad slobodou

Peter Fuchs

zamyslenie nad slobodou

Naozaj ma štve nekonečná arogancia moci tak ako sa predvádza na Slovensku. Mieša sa vo mne hnev a hnus keď s každým prijatým aj neprijatým zákonom či novelou zákona, každým vládnym vyhlásením aj nevyhlásením , každou tlačovkou , každou zinscenovanou fraškou vo verejnoprávnej prostitútke, ktorej účty platím povinne aj ja, mi napľujú do ksichtu a myslím že aj každej mysliacej bytosti. Štve ma ako zadlžujú moje deti, ako rozhadzujú spoločné peniaze, ktorými plnia vrecká svoje aj svojich kumpánov, ako sa vyhýbajú všetkým riešeniam a všetky neriešenia maskujú blábolmi, ktoré odsúhlasujú v zákonoch. A polovica občanov SR sa pri tom usmieva a kričí „bravó“. Minimálne polovica voliacich „hláv“ ako ma presviedčajú štatistiky a prieskumy verejnej mienky. Asi to tak bude, keď sa stále cítia na koni a vyťahujú esá z rukáva.

  • 15. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 575x
  • 0
zbohom easy

Peter Fuchs

zbohom easy

O tom ako je ľahké byť easy a ako vám to easy osolí keď sa rozhodnete prestať byť easy.

  • 9. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 714x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu